miercuri, 13 aprilie 2016

Supa crema de legume

Supa crema de legume



Supa crema de legume este unul din cele mai usor de preparat feluri de mancare. Daca aveti pofta de o gura buna de sanatate delicioasa, faceti o supa de legume. O puteti ingrosa mai mult si va iese piure de legume pe care il puteti servi cu o friptura buna. 

De data asta, eu am avut urmatoarele
Ingrediente:
Cateva fire de praz,
2 dovlecei
1 ardei rosu Kapia
3 rosii
1 ceapa verde
5 morcovi
4 sfecle rosii
Maggi





Mod de preparare:
Apropo de cantitati, nu sunt fixe, depinde de ce aveti prin casa, sau pentru cate persoane faceti supa si asa mai departe. 
Am spalat, curatat si taiat bucatele toate legumele si le-am pus la fiert in apa cu maggi. 







Am pus la fiert separat sfecla rosie, pentru ca schimba culoarea si am vrut sa fie separata. 


Dupa ce au fiert legumele, le-am lasat sa se raceasca un pic si le pus in blender. Am adaugat supa in care au fiert pana am ajuns la consistenta pe care am vrut-o la supa. Am potrivit de sare.





Am pasat sfecla separat si am mancat supa si cu sfecla si fara sfecla.
Asa arata supa fara sfecla, cu verdeata pe deasupra


Si asa arata supa cu sfecla


Mi-a placut foarte mult. Puteti sa faceti dintr-un singur fel de legume, sau cu ele amestecate, asa cum am facut eu. Iese foarte gustoasa.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu