vineri, 15 aprilie 2016

Amintiri din copilarie sau siropul Yo

Amintiri din copilarie sau siropul Yo


Acum circa 10-11 ani, am fost plecata in interes de serviciu in Austria. Bucuria mare, pe langa Austria, era ca serviciul meu a fost intotdeauna cu prieteni, prin urmare drag, frumos si distractiv. 
Am facut turul intregii Austrii, o tara extrem de frumoasa de care m-am indragostit iremediabil. Mereu pe drum, obositi dar veseli si mereu povestind cate ceva, invatand si rezolvand treburile pentru care venisem, la un moment dat, ne-am oprit intr-un supermarket.
Galagiosi, infometati si insetati, ne-am umplut un cos mare de cumparaturi cand, la un moment dat, am vazut pe un raft un sirop. 
Toti odata, la unison, am fugit repede sa luam siropul, am luat cateva sticle de apa minerala si am plecat.

Afara, insetati, galagiosi in continuare, stiti cum este cand esti si agitat si nemancat si insetat, am golit din sticlele de apa minerala si am pus in ele sirop si am baut cu sete amestecul rezultat.

Din toata agitatia noastra, band pe rand, cu totii, din sticlele de sirop, ne-am linistit si galagia s-a oprit si am mai baut un strop si am tacut. Deodata, unul dintre noi, a spus in tacerea generala: "ma, asta imi aduce mie aminte de copilarie. Sirop din asta beam noi, cu sifon, la scara blocului cand eram mici" . 
Si, dintr-o data, ne-am dat seama cu totii de ce tacusem...., si noi ne simteam la fel.
Pentru o secunda, ne lasasem cu totii strabatuiti de fiorul aducerii aminte, de vremurile frumoase ale copilariei si ne-am dat seama, ca toti traisem acest sentiment, acolo, pe o straduta dintr-un sat austriac, band din siropul Yo cu apa minerala. 


Parca vedeam si sticla de sifon, acelea vechi cu plasa aia pe deasupra. Ce sentiment frumos! 
Inutil sa va mai spun ca in toata excursia, de cate ori ne era sete, ceream sa bem "amintiri din copilarie" si asa i-a ramas numele. Am incercat si cu un alt sirop, nu a fost la fel. Am revenit la Yo. 

Acum, peste ani de atunci, Yo a aparut si la noi in tara, prietenii mei sunt fiecare in alta parte, cu vietile lor si cu treburile lor fiecare, vorbim rar, dar de cate ori trec prin magazin pe langa raftul de sirop si vad acolo sticla de Yo, imi aduc aminte de ei, de perioada noastra de prietenie frumoasa, de tinerete si de copilaria minunata cu sirop. Si toate astea au fost declansate de Yo. :) 

Ma bucur ca este si la noi si "amintirile din copilarie" au venit din Austria, aici, parca special sa ne caute si sa creeze noi amintiri:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu