duminică, 17 aprilie 2016

Friptura cu sos de rosii si miere

Friptura cu sos de rosii si miere



Sotului meu ii plac sosurile, si mai ales sosurile dulci. Ieri am facut o friptura cu legume la cuptor si ciuperci la gratar cu sos dulce.

Ingrediente:
2 cotlete de porc
sare
boia dulce afumata
piper
miere
apa
sos de rosii

Mod de preparare
Am pus friptura in tigaie cu ulei, la prajit.


Separat, intr-o craticioara, am pus un pic de apa, sos de rosii, din acela cumparat, la sticla, Am amestecat bine, am pus putina sare, piper, boia dulce afumata. Am adaugat apoi, o lingura de miere, amestecand, tot pe foc.



Intre timp am intors si friptura pe cealalta parte, ea fiind aproape gata. Am turnat sosul de rosii cu miere, peste friptura din tigaie si am mai lasat-o la foc mic cateva minute pe o parte, apoi cateva minute pe cealalta.







Cand a fost gata, am acoperit cu un capac, ca sa am timp sa termin ciupercile la gratar.


Am servit friptura cu legume la cuptor ( cartofi, morcovi, ceapa si rosii ) si ciuperci la gratar. Au avut un gust minunat. 






Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu