sâmbătă, 30 aprilie 2016

Inca un premiu cu Maggi

Inca un premiu cu Maggi

In luna Martie, Maggi a avut un concurs care mi s-a parut ca mi se potriveste ca o manusa, mai ales ca tocmai am terminat cartea de retete, dedicata mamei mele, asa ca m-am inscris. 
Anuntul Magii pentru concurs, suna asa: " In Luna Femeilor, adunam in clubul Prieteni de-ai casei „Retete din cartea mamei mele”! 
Trimiteti-ne la contact@prieteniimaggi.ro retele speciale invatate la mama in bucatarie si, pe langa sansa unul loc in club si multe premii-surpriza, promitem sa strangem toate retetele intr-o carte de bucate deosebita! "

Am ales niste retete din cartea mea si le-am trimis la Maggi si cu ele am castigat concursul si am devenit membra a clubului "Prieteni de-ai casei", editia cu numarul 2. 

Sunt foarte bucuroasa si onorata, iar premiul l-am primit chiar acum, cu cateva zile inainte de Paste si a venit minunat pentru ca am folosit intens, produsele Maggi primite. 



Pentru ca mama este de fapt vedeta, am pozat-o si pe ea cu premiul Maggi, pe care il merita mai mult decat il merit eu.


Multumim Maggi pentru ajutorul dat in gospodarie pe parcursul atator ani de zile si pentru premiul primit. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu