joi, 14 aprilie 2016

Frigarui in portocala

Frigarui in portocala


O simplitate, dar asa de frumoase ...!

Ingrediente
cascaval
emmentaler sau cascaval afumat
rosii cherry
salam uscat
o portocala 


Mod de preparare
Taiati rosiile cherry in jumatate, taiati cascavalul bucatele. Salamul, eu l-am cumparat in feliute mici si nu le-am taiat, ci le-am impaturit si le-am pus asa in frigaruie. 
Frigaruia a fost de fapt o scobitoare. 
Am pus pe scobitoare jumatatea de rosie, o bucatica de cascaval de un fel, salamul si cealalta bucatica de cascaval. Am infipt totul intr-o portocala, au facut o foarte frumoasa impresie. 





PS: portocala eu am pus-o intr-o sosiera portocalie care imi place la nebunie, dar puteti taia fundul portocalei si va sta drept, fara sa fie nevoie de alt suport.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu