luni, 3 iunie 2013

Cotlete de miel la cuptor

Cotlete de miel la cuptor

Ingrediente:
6 cotlete de miel, netransate (eu am avut mai multe putin, de la mielul luat de Paste, le vedeti in poza)
2 linguri de ulei de masline, plus extra pentru uns
5 linguri de mustar Dijon
4 catei de usturoi, zdrobiti ( eu am pus o capatana intreaga, pentru ca imi place f mult usturoiul )
2 linguri frunze de rozmarin proaspat
2 linguri frunze de cimbru proaspat
2 linguri de patrunjel proaspat
2 linguri de parmezan ras, optional ( eu nu am pus )
legume la cuptor pentru servit ca si garnitura, sau orez, noi am folosit orez fiert cu putina ceapa calita si bulion pentru garnitura.

 


Mod de preparare:
Se toaca marunt toate verdeturile si usturoiul.
 
 
 
 
 

Se pun ierburile aromate intr-un mojar cu pistil si se maruntesc pana se formeaza o pasta ( eu le-am amestecat intr-un castronel ). Se adauga uleiul de masline, mustarul si parmezanul, daca folositi, si se amesteca in continuare. Se adauga sare si piper dupa gust, apoi se ung cotletele cu pasta formata.
 

 
 
 
 
 
Mie mi-a iesit aceasta pasta cu un gust extrem de asemanator cu cel al sosului Barilla i pesti alla Genovese, folosit de Florin la pastele Carbonara: http://mi-efoame.blogspot.ro/2013/04/special-guest-la-bucataria-mea-ne.html .
Foarte bun sosul, se poate manca si ca aperitiv, pe o felie de paine prajita cu masline verzi, sau cum va place.
Se lasa costitele la marinat, timp de o ora.
 
 

Se incinge cuptorul la 200º C. Se unge o tava cu ulei de masline, se aseaza in ea cotletele marinate si se dau la cuptor timp de 30 - 40 de minute, pana se rumenesc si capata o crusta crocanta. 

Cand sunt gata, se scot din cuptor si se lasa sa se odihneasca timp de 10 min, inainte de a le felia. 
 
 
 

Reteta preluata din revista " Megaretete".
Pofta buna!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu