luni, 30 mai 2016

Voi faceti cocktail-uri acasa?

Voi faceti cocktail-uri acasa?


Nu stiu despre voi, dar mie imi plac foarte mult cocktail-urile. Pana anul trecut nici nu imi trecuse prin cap sa imi fac unul si acasa, dar anul trecut am facut, unul in pepene galben, nu stiu daca va amintiti, va dau aici link http://mi-efoame.blogspot.ro/2015/07/cocktail-cu-pepene-galben.html:  si unul din suc de rosii: http://mi-efoame.blogspot.ro/2015/07/bloody-mary-sau-o-alta-intrebuintare.html.

Ce mi-am dat seama este ca, lumea, in general, cand aude cuvantul cocktail, se gandeste automat la alcool, mult. Dar nu uitati, ca sunt cocktail-uri fara alcool, uneori arata si mai bine, ca si aranjare in pahar si sunt nemaipomenit de bune. Invitatii la o masa acasa, ar fi foarte placut surprinsi zic eu, sa ii serviti in loc de traditionalul vin sau bere, cu un cocktail cu alcool sau fara.

Mai mult, nu mi-am dat seama de exp, pana recent, ca, pe langa alcool poti adauga sirop de fructe, orice aroma vreti, si iese o minunatie. Eu va recomand pentru asta siropul de fructe Yo, a carui poveste cu mine, am spus-o aici: http://mi-efoame.blogspot.ro/2016/04/amintiri-din-copilarie-sau-siropul-yo.html. Noi numai sirop Yo folosim.


Zilele trecute am primit o invitatie de la fetele de la Creative Ideas, la un cocktail party în care invitații au putut să învețe cum se prepară un cocktail sau sa participe la competitia Cocktail Master, competiție realizată de siropurile YO.


A fost o seara foarte frumoasa, interesanta pentru mine si sotul meu care, a si invatat sa faca, cocktailuri:


Au fost multi cei care au participat la concurs, multa agitatie, multa lume, vedete: Diana Bart, Liviu Teodorescu, Gabriela Simion, Andrei Leonte, Oana Roman, Dan Helciug, Catinca Roman, Andrei Neagu, Pitt Leffer, Cristina Șoloc, etc

Ce m-a bucurat si mai mult, a fost ca am gasit locul perfect sa facem poze la cocktailuri:

Mojito






Cosmopolitan

si inca unul dulce, dar nu stiu cum se numeste:


Concursul a fost foarte intersant, castigatorii au fost alesi, seara a fost foarte frumoasa, multumim pentru invitatie Creative Ideas si Yo 

Va mai atasez aici cateva poze de la petrecere:




























Voi faceti cocktail-uri acasa? 

1 comentarii: