vineri, 6 mai 2016

Tarta cu fructe

Tarta cu fructe


Am ales o reteta foarte simpla cu crema pentru prajituri cu fructe de la Dr Oetker. Aveam crema in casa si aveam si capsunile si biscuitii si am zis, de ce nu. Eu folosesc mai mereu produsele de la ei si sunt foarte multumita.


Ingrediente:
biscuiti Petit Beurre ( sunt perfecti pentru prajituri, noi numai din astia folosim )
unt
crema pentru tarte cu fructe de mai sus
capsuni
lapte ( am folosit un pic, doar asa, pentru ca il aveam )





Mod de preparare
Am rupt biscuitii cu mana incercand sa ii fac micuti dar nu praf, cat sa se simta si bucatelele de biscuite. Am topit untul, cam un sfert de pachet, si l-am pus topit peste biscutii pisati. Mi s-a parut ca ar mai fi trebuit putin, dar in loc sa mai topesc unt, am pus lapte peste biscuiti, putin, ii simtiti cand amestecati, cat de consistenti vreti sa fie ca baza de prajitura. Eu nu am vrut sa ii fac moi tare, ci mai degraba asa si asa. 
Am pus biscuitii in vasul in care am vrut sa fac tarta si i-am bagat la congelator. 
Am preparat crema conform instructiunilor de pe pachet, am pus-o peste biscuitii scosi de la congelator, apoi am spalat capsunile, le-am taiat jumatati si le-am adaugat peste crema. 





Am bagat-o din nou la frigider si am servit-o mai tarziu, dar asta doar pentru ca asa a fost programul, prajitura o puteti manca pe loc, dupa ce ati adaugat fructele.
A iesit foarte buna, racoritoare.





Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu