luni, 9 mai 2016

Cotlete de berbecut cu cartofi in punguta de la Maggi

Cotlete de berbecut cu cartofi in punguta de la Maggi


Ingrediente
cotlete de berbecut
rozmarin
cartofi
Maggi ideea zilei baza pentru cartofi cu usturoi
usturoi
ulei
sare
piper
boia dulce afumata
zeama de la o lamaie
vin alb







Mod de preparare;
Cu o zi inainte de a gati berbecutul, am pus cotletele la marinat asa: am facut un amestec din putin ulei de masline, sare mare, piper, rozmarin verde tocat marunt (am in ghiveci), usturoi, zeama de la o lamaie, boia dulce afumata si un pic de vin alb sec.
Tin sa mentionez ca eu am cautat mult boia afumata si am gasit in Carrefour Colentina, dar nu in supermarket, ci la magazinul turcesc din interiorul complexului. Au de toate acolo.












Am lasat cotletele la marinat pana a doua zi, cand le-am pregatit pe gratarul uns cu putin ulei.






Cartofii, i-am spalat bine, bine si i-am pregatit dupa instructiunile din plicul Maggi, am avut nevoie suplimentar de usturoi si unt.










Cartofii au iesit bestial de buni, nu i-am mai pregatit demult asa si chiar m-au surprins foarte placut. Si cu cotletele au mers de minune. Doar ca, acum cativa ani am cumparat cotlete de berbecut dintr-o macelarie de pe la Iancului, tot turceasca. Acolo, omul ne-a intrebat daca vrem sa ni le pregateasca el pentru gratar si din fericire am spus da. Acelea au fost intr-adevar cotlete bune de berbecut.
Si acum, facute de mine, au fost bune, chiar eram curioasa, dar nu se compara cu acelea, asa ca, daca o sa mai vreau, o sa ma duc la aceiasi macelarie, sa mi le dea ei gata, doar sa le pun pe gratar :).






Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu