miercuri, 4 mai 2016

Prajitura cu biscuiti si ciocolata topita Nestle desert Noir de la Maggi

Prajitura cu biscuiti si ciocolata topita Nestle desert Noir de la Maggi


Ingrediente:
biscuiti 
crema de prajitura de caramel
crema de prajitura de vanilie
lapte
frisca
ciocolata Nestle desert Noir de la Maggi

Mod de preparare:
Am pregatit cu lapte toate cremele. Am incalzit laptele si am inmuiat fiecare biscuite in lapte cald, apoi am pus un strat de biscuiti si crema de caramel, un alt strat de biscuiti si crema de vanilie, peste crema de vanilie am pus frisca, apoi am turnat ciocolata topita pe deasupra. Deoarece ciocolata a fost calda, s-a amestecat cu frisca si a dat un efect vizual foarte frumos. 
Ca si gust, foarte buna.











Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu