marți, 10 mai 2016

Mic dejun

Mic dejun



Micul dejun este pentru mine intotdeauna o provocare. Ce sa mai mancam astazi? Ce sa mai gatim pentru micul dejun? Nu poti manca foarte multe si totusi ai o variata paleta de unde alege. De cele mai multe ori, ne grabim si aruncam acolo ceva in farfurie, sau de cele mai multe ori suntem prea adormiti ca sa avem idei creative.
Cateodata insa, mai apare cate ceva si vroiam sa va povestesc ceva simplu si un pic altfel pentru micul dejun.

Ingrediente:
o chifla
un ou
2 felii de cascaval
o rosie
o felie de branza
masline



Mod de preparare:
Am taiat chifla pe jumatate, am facut o gaura in mijlocul uneia din jumatati si am pus-o la prajit in tigaie cu putin unt, alaturi am pus si miezul scos. 
Am spart un ou in chifla, in locul lasat liber de miezul scos si l-am lasat sa se faca, apoi l-am intors si pe partea cealalta si am pus deasupra 2 felii de cascaval, ca sa se inmoaie putin de la caldura.


Am pus oul astfel preparat pe farfurie, apoi am pus in tigaie cealalta jumatate de chifla, o felie de branza mai veche si o felie de rosie. 
Cand au fost toate bine prajite, pe ambele parti, am scos jumatatea de chifla prajita din tigaie si am pus pe ea felia de branza prajita, apoi peste branza, felia de rosie prajita. 


Am adaugat si cateva masline ca sa se consume si miezul prajit din chifla si le-am servit calde.
Au fost o minunatie, nu este mare lucru si puteti face asta si cu felii de paine, nu neaparat cu chifla si puteti adauga orice alte legume va plac. 


Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu