vineri, 6 mai 2016

Pizza facuta in casa

Pizza facuta in casa



Ingrediente
blat pentru pizza ( cumparat )
masline taiate feliute
branza veche de oaie
branza mai proaspata de oaie
cascaval
salam uscat
salam de casa
carnati de bere
sos de rosii
ulei


Mod de preparare
Am dezghetat blatul de pizza cumparat, am spreiat tava cu putin ulei si am pus blatul in tava, am spreiat un pic de ulei si peste blat si am pus deasupra sos de rosii amestecat cu putina boia dulce afumata.
Peste sos, am adaugat feliile de salam, carnaciorii taiati feliute, am presarat branza si cascavalul si le-am bagat la cuptor.



Nu am tinut mult, circa 15-20 min, apoi l-am scos. A fost foarte buna, tin sa mentionez ca blatul a fost subtire si a iesit un pic crocant. 

 
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu