miercuri, 16 iulie 2014

Ziua 43 a dietei Rina, ziua amidonului

Ziua 43 a dietei Rina, ziua amidonului

Astazi a fost o zi plina pt mine, prin urmare regimul a cazut pe locul 3-4, si a fost o greseala.
Mic dejun: fructe, o felie de pepene
Pranz: din diverse motive, am luat pranzul pe la ora 16.00, am mancat piure de cartofi ( cartofii fierti in apa cu sare si pasati, fara alte ingrediente ) si o bagheta neagra. Cand spun "bagheta", ma refer la unele mici din faina neagra si cu seminte, de la Mega Image. Sunt un pic mai lungi decat palma mea cred, si sunt foarte bune.
Dupa acest pranz/cina, pe la ora 20.30 mi s-a facut extrem de foame, senzatia aceea de lesin  pe care o incerci daca nu mananci dimineata.
Asa ca am mancat un minibol de cereale si un colt de bagheta cu 3 linguri de piure de la "pranz".
Cina: pot spune ca am servit cartofi prajiti (socrul meu face iarasi niste cartofi prajiti extrem de buni, si nu am putut rata ocazia) cu rosii. Foarte buni.

Nu am facut poze astazi, imi cer scuze, dar a fost o zi plina. Ma revansez.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu