sâmbătă, 12 iulie 2014

Tocanita de legume cu carne de porc

Tocanita de legume cu carne de porc.



Ingrediente:
dovlecei
morcovi
ceapa
usturoi
cartofi
ardei gras
rosii
o vanata
carne de porc
ulei
unt
sare
piper

Mod de preparare:
Am taiat fiecare ingredient in bucatele, mai intai manual, apoi mi-am dat seama ca am un ajutor in bucatarie si le-am taiat cu aparatul foarte repede.

 
 
 
 
 
 
 
Am pus ulei la incins si unt, am adaugat ceapa, am lasat-o sa se caleasca putin, am adaugat putina apa si sare, apoi am adaugat pe rand toate legumele lasand sa se caleasca fiecare cate doua minute.

 
 

Dupa ce s-au calit putin fiecare, am umplut cu apa si am lasat la fiert cam o ora.

Dupa ce au fiert, am adaugat carnea de porc, si sosul de rosii, am mai adaugat putina sare si am mai lasat-o la fiert inca 20-30 minute, pana a scazut sosul si s-a ingrosat.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu