sâmbătă, 5 iulie 2014

Ziua 32 a dietei Rina, ziua carbohidratilor

Ziua 32 a dietei Rina, ziua carbohidratilor
sau ziua dulciuriloor :)

Mic dejun: fructe , astazi am mancat iarasi cirese :)

Gustare 1: merdenea cu branza sarata. Eu ma bucur cand vine ziua de "dulciuri", adica de carbohidrati, pentru ca, putand sa mananc produse de patiserie, mananc preferata mea (singura cred), si anume, merdeneaua :). Fierbinte, este super buna. Stiu eu o patiserie la Obor, care le face mai bune ca oriunde si le luam de acolo, special :). Pana cum nu am apucat sa ii fac poza :).

Pranz: am mancat pranzul si cina, intr-o singura strigare astazi, aproape. Am mancat o felie de pizza  pe la ora 18.00 si am mancat paste cu sos de rosii pe la 19.00.

 
 
 
Prajituri nu am mai mancat astazi, am mancat acum, seara, inghetata si cele 2 cubulete obligatorii de ciocolata neagra.

Va arat poza cu amandoua inghetatele, dau eu am mancat doar din cea de ciocolata, si am mancat circa 3-4 lingurite. Cutia asta cred ca imi ajunge toata vara.

Aaaa, am uitat, inainte sa servesc pranzul/cina, am mancat o inghetata pe bat. Deci ar fi gustarea 2, dar inainte de pranz/cina astazi :).

Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu