sâmbătă, 12 iulie 2014

Ziua 39 a dietei Rina, ziua amidonului

Ziua 39 a dietei Rina, ziua amidonului

Mi-am dat seama astazi, ca nu este ziua legumelor, ci a amidonului, lucru care este total diferit si care, conteaza. Deci, nu ziua legumelor, ci zua amidonului :).

Mic dejun: fructe, struguri. Au inceput sa para din ce in ce mai mult si sunt foarte bucuroasa, pentru ca ador strugurii.

Pranz: ciorba de sfecla rosie. O face mama, nu stiu eu reteta, dar de data asta a pus si orez ( deoarece, fiind ziua amidonului, am voie ). Imi place la nebunie cirobita asta.  Ii spun ciorba, deoarece a pus bors, fara bors, este posibil sa nu va placa, nu are acelasi gust.


Gustare: doi castraveti verzi cu sare

Cina: deoarece la pranz m-am grabit si nu am mancat decat o farfurie de ciorbita de sfecla, seara mi s-a facut foarte foame, asa ca, in loc sa mananc mai putin decat la pranz, asa cum trebuie, am mancat mai mult si nu va recomand. Incercati pranzul sa fie mai bogat si cina mai usoara, eu tot incerc, este greu de schimbat asta dupa ce ani de zile am facut din cina, masa principala, ca multi dintre noi, dar cu putin efort, sau cu mult efort, lucrurile se pot schimba.
Prin urmare, la cina am mancat o farfurie de ciorba de sfecla la fel ca si la pranz, dar un pic mai putina si cartofi prajiti, facuti de mama. Face cei mai buni cartofi prajiti din lume, nu stiu cum reuseste, dar mie niciodata nu imi ies asa, asa ca, de cate ori am ocazia o rog pe ea sa imi faca.


 Pofta buna si mult spor tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu