duminică, 6 iulie 2014

Ziua 33 a dietei Rina, ziua vitaminelor

Ziua 33 a dietei Rina, ziua vitaminelor

Astazi a fost ziua de fructe. Nu stiu de ce, dar mi-a fost foarte foame toata ziua.
Am mancat fructe cat de des am putut, am fugit la piata si am cumparat: cirese, caise, un pepene, mere, am mancat si putine seminte de floarea soarelui fara sare si cateva migdale.


Astazi m-am cantarit. Am un cantar foarte prost, nu arata niciodata bine, plus ca daca il pun in 10 locuri din casa, imi arata 10 lucruri diferite. Cert este ca nu imi arata ca am slabit. Poate un kg sau doua, nu stiu ce sa zic. Oricum o sa merg pana la capat, de simtit, ma simt mult mai ok, poate nu a fost momentul bun pt cantarit :) sau, poate, organismul se lasa mai greu :).
O sa vedem la sfarsitul celor 90 de zile, care pe care.

Va doresc mult spor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu