marți, 22 iulie 2014

Cheesecake Martha Stewart

Cheesecake Martha Stewart

Am gasit o reteta de cheesecake postata de Martha Stewart si am decis sa o incerc si eu in ziua de carbohidrati de la dieta http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/07/ziua-48-dietei-rina-ziua-de-carbohidrati.html

Ingrediente 
Biscuiti graham 2 pachete
11 linguri unt, topit
2 linguri de zahar
2 pachete de crema branza, la temperatura camerei
1 1/4 cani, lapte condensat indulcit
1/4 cana suc proaspat de lamaie
Extract de vanilie 1 lingurita 



Mod de preparare
Pasul 1
Puneti biscuiti graham intr-o punga mare de plastic resigilabia, si zdrobiti cu un sucitor pana se formeaza frimituri foarte fine.
Pasul 2
Se toarna frimiturile intr-un bol, se amesteca cu zahar. Adauga untul, si amesteca pana cand sunt bine combinate. 

 
 


Pasul 3
Puneti amestecul de firimituri intr-o forma, presati si faceti margini inalte presand pe marginea formei aluatul. Raciti crusta in congelator cel putin 10 minute. 

Pasul 4
Intre timp, faceti umplutura: Folosind un mixer electric la viteza medie-mare, bateti crema de branza intr-un castron mare pana se omogenizeaza. Amestecati laptele condensat cate un pic. Adauga sucul de lamaie si vanilie. 

 
 
 
Pasul 5
Se toarnă umplutura in crusta; neteziti suprafata cu o spatula de cauciuc. Se acoperă cu folie de plastic, si bagati la frigider pana se intareste, 2 ½, 3 ore. 

 
 
 
Pasul 6
Desfaceti marginile formei si scoateti prajitura. Eu am pus niste fructe din congelator deasupra, puteti sa nu puneti nimic, sau puneti fructe preferate de voi sau dulceata.

Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu