joi, 24 iulie 2014

Tort de lamaie

Tort de lamaie


Ingrediente pentru blat:
2 galbenusuri
200 g zahar
200 g unt
18 biscuiti mari pisati, sau 100 g
100 g nuci pisate
200 g rahat
2 lamai potrivite ( zeama si coaja )
200 g frisca
Ingrediente pentru glazura:
500 g serbet de lamaie. Eu am avut un plic din acela de crema pentru prajituri (Dr Oetker ).

Mod de preparare:
Frecati spuma zaharul cu galbenusurile si untul.


Adaugati biscuitii, nucile, coaja si zeama de lamaie (aveti grija sa nu fie prea acru tortul), rahatul taiat cubulete si frisca.
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Amestecati usor, apoi turnati totul intr-o forma tapetata cu hartie unsa cu unt ( eu am pus f putin ulei, pentru ca am ramas fara unt ) si dai la congelator 2-3 ore, dupa care scoti din forma si indepartezi hartia.
 
 

Pregatesti glazura asa: 
Incalzesti serbetul de lamaie si il torni peste tort, apoi il netezesti foarte repede cu un cutit fierbinte, ca sa se intinda uniform si sa nu ramana urme.
Eu am batut cu mixerul crema cu lapte si am pus-o rece peste tort. A fost mai rapid. Am decorat deasupra cu cateva bombonele vesel colorate.


Tortul a iesit foarte bun.
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu