vineri, 14 martie 2014

Visinata de casa

Visinata de casa


Cand vine vremea visinelor, cea mai mare distractie este sa.. ati ghicit, sa facem visinata.
Cum?
In general mama s-a ocupat, dar anul trecut am trecut si noi la pregatire ca sa nu lasam asemenea obicei bun, sa se piarda. Evident, sub atenta ei supraveghere :).

Am avut asa
10 kg visine
2-3 kg zahar
alcool alimentar
o damigeana sau 2 ( in functie de ce capacitate aveti damigenele ).

Am turnat zaharul peste visine, le-am lasat circa 3 - 4 zile ca sa se lase siropul. In fiecare zi trebuie sa mergeti si sa mai agitati damigeana ca sa se amestece bine zaharul cu visinele.
Apoi peste circa 3 zile ( daca le lasati mai mult este posibil sa se acreasca ), am adaugat alcoolul, si l-am amestecat bine. La 3 kg visine, se pune cam 1 kg alcool.
Daca nu aveti alcool se poate folosi si votca, chiar si tuica, daca este facuta mai tare, dar visinata va prinde mirosul acela de tuica. Alcoolul alimentar este de preferat.

 
 
 
 
 
Va doresc distractie placuta si consumati cu masura!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu