joi, 27 martie 2014

Afumatura la cuptor

Afumatura la cuptor
Am cumparat intr-o seara, o bucata de ceafa sau nu stiu exact ce :) afumata si nu stiam ce sa fac cu ea.  Prin urmare, am facut, ce fac eu mai bine, am pregatit-o cu niste legume si am bagat-o la cuptor.
Am uns o tava cu unt, am crestat bucata afumata si am indesat cat de mult usturoi am putut, apoi am pus-o in tava tapetata cu unt si am adugat ceva legume ce le aveam prin casa: 1 ardei gras, o legatura de ceapa verde, 2 morcovi, un dovlecel, sare si piper.
Le-am spalat, curatat si feliat si le-am adaugat peste bucatica de friptura, in tava. Am pus niste apa peste ele si le-am acoperit cu folie.
Le-am lasat cam 45 min.
 
 
 
 
 
 
 
 

A iesit o minunatie. Mie imi plac afumaturile f tare.
Va urez pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu