joi, 13 martie 2014

Spaghete carbonara cu smantana - by me

Spaghetti carbonara cu smantana - by me




Dupa ce Florin ne-a aratat o data cum se fac, am decis sa incerc si pe "cont propriu", asa ca am luat ingredientele:
1 pachet spaghete
400 g kaiser
4 oua
400 g smantana
1 pahar de vin alb sec
1 lingura ulei de masline
4 linguri de parmezan ras
sare
piper proaspat macinat ( eu am rasnitele mele de care nu ma despart niciodata si il macin pe loc )
usturoi

 

Mod de preparare:
Taiati kaiserul cubulete

Amestecati galbenusurile ( fara albusuri ) cu smantana, parmezanul ( sa mai pastrati putin parmezan ras ca sa puneti pe deasupra la servire, e delicios ), putina sare si piper si paharul de vin.


Fierbeti pastele conform instructiunilor de pe pachet. 
Incingeti uleiul intr-o tigaie adanca, adaugati kaiserul si rumeniti-l usor, apoi adaugati amestecul de smantana si amestecati usor, pana se leaga. Eu am adaugat si putin usturoi pentru savoare.

 
 
 
 
 
 

Amestecati sosul cu pastele fierbinti ( dupa ce au fiert, le scurgeti de apa).


Pastele se servesc imediat, fie presarate din abundenta cu piper negru proaspat macinat, fie cu parmezan ras.

 
 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu