joi, 20 martie 2014

Pui cu carnati si fasole

M-am uitat o data pe Paprika TV ( ma uit mai des, cand am timp ) si am vazut o reteta interesanta pe care am incercat sa o retin. Nu stiu daca am reusit in totalitate, dar va scriu aici ce am reusit si a fost foarte bun.

Pui cu carnati si fasole


Ingrediente: 
Fasole - o conserva ( am luat la conserva ca e mai rapid, nu mai stau sa o fierb, dar daca aveti boabe, puteti fierbe voi acasa fasolea )
1-2 carnati ( noi am avut carnati facuti de casa, putin picanti )
1 piept de pui
1 broccoli
Condimentele care va plac, eu am pus rozmarin, salvie, ienibahar, boia de ardei dulce, sare, piper.
Mod de preparare:
Se taie carnatii bucatele si se pun la prajit cu boiaua de ardei dulce. In timp ce se prajesc carnatii, se pune pieptul de pui la fiert si separat si broccoli, tot la fiert.

 
 
 
 
 
 
 

Dupa ce s-au rumenit carnatii, se adauga fasolea scursa de apa si se lasa si ea la calit. Se adauga condimentele.

 
 
Dupa ce avem totul gata, se aseaza amestecul calit pe foc ( carnatii cu fasolea si condimentele ) pe un platou, se adauga deasupra broccoli, apoi puiul fiert presarat cu boia de ardei dulce.
 
 
 
Este un amestec foarte usor de pregatit si foarte gustos.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu