miercuri, 12 martie 2014

Clatite sau Pancakes

Pancakes




Intr-o seara am vrut neaparat ceva dulce si cum eram extrem de obosita, am facut ceva stil "semipreparat" ca sa fie repede si bun. Aveam niste pliculete, unul cu vanilie si unul cu ciocolata de "Clatite pufoase" si, cum in toamna am facut multa dulceata, m-am gandit ca ar fi o idee buna, si a fost.   

Ingrediente
Un plic ( sau mai multe, dupa preferinte ) de "Clatite pufoase",
un iaurt,
un ou,
miere
dulceata
Mod de preparare:
Este scris pe plic. Din cate tin minte, am batut oul, l-am amestecat cu iaurtul si cu praful de "Clatite pufoase din plic" si apoi am luat cu lingura din aluat si l-am prajit in tigaie.
Am facut asta de doua ori pentru ca am avut plicuri cu arome diferite.
Le-am servit cu mai multe sortimente de dulceturi si cu miere.
Au fost delicioase, iata ce a iesit:



Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu