miercuri, 26 martie 2014

Supa de gulii

Supa de gulii

Intotdeauna mi-a fost frica de-a dreptul sa fac ciorba sau supa. Mi se parea ceva incredibil de greu de facut. Inca nu am depasit aceasta teama, de cand am inceput eu cu gatitul nu am facut niciodata nici ciorba, nici supa. Prima mea supa, este aceasta de gulii. Mi-a iesit foarte buna, desi emotiile au fost mari. 
La ciorba nu stiu ce o sa ma fac, dar sigur o sa va povestesc.

Ingrediente:
2 cepe,
2-3 morcovi,
2 gulii
marar,
patrunjel,
sare,
piper
eu aveam si un pastarnac si l-am pus si pe el


Mod de preparare:
Taiem legumele in cuburi cat de mici si le calim in 2 linguri de ulei de floarea soarelui. Se pune sare si piper si apoi apa. Se fierbe pana s-au inmuiat guliile si restul de legume.
Cand oprim focul, punem in oala si verdeturile taiate marunt si mai lasam supa acoperita cu capacul inca vreo 5 minute.
Daca va place, o puteti servi cu smantana sau cu iaurt.









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu