miercuri, 12 august 2015

Limonada


O sa spuneti ca este usor de facut si toata lumea stie sa faca limonada.  Dar, nu are nimic, poate cineva vrea sa verifice mai intai :), asa ca, scriu aici cum am facut.

Ingrediente
2 lamai medii
cuburi de gheata
apa
miere
frunze de menta

Pont: am cumparat frunzele de menta la ghiveci, din piata. Cea mai buna menta, nu se termina niciodata daca o ingrijiti.




Umpleti o carafa cu apa, nu chiar pana sus ca sa aveti loc pentru lamai. Scurgeti in ea sucul de lamaie, taiati lamaile in patru si le adaugati in apa. Puneti miere, cata va lasa inima sau dupa gust. Adaugati cuburile de gheata si frunze de menta si aveti p limonada extrem de buna si racoritoare pe aceste vremuri calduroase.



PS am baut undeva in oras limonada cu menta si ... ghimbir. Mi s-a parut ciudata ideea, am comandat si mi-a placut la nebunie, ghimbirul era taiat bucatele ff mici. Il puteti adauga si voi, daca va place ghimbirul, eu in mod sigur o sa fac asa limonada data viitoare. Aveti grija daca il beti sa nu cumva sa il mestecati ca ... este ghimbir :)

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu