marți, 28 iulie 2015

Salata de orez cu legume

Salata de orez cu legume




Ingrediente
orez Panzani pentru salate
jumatate de dovlecel ( depinde cata salata vreti sa faceti, mie mi-a iesit un bol suficient de mare pentru doua portii )
un ardei gras galben mai mic
fasole rosie ( din conserva luata pentru salata de ton cu porumb )

Mod de preparare

Am fiert orezul separat conform instructiunilor de pe pachet. Deoarece este prima data si nu am fost atenta, s-a lipit, chiar daca am folosit o craticioara special folosita pentru asta, stati langa orez ( eu mai dau fuga pe la calculator si nu e neaparat foarte bine ). Nu s-a lipit insa f tare, asa ca l-am folosit. Nu am pus sare, citisem undeva ca se fierbe ba cu sare, ba fara, eu am uitat sa pun, deci l-am fiert fara sare :).
Am taiat ardeiul si dovlecelul felii si le-am prajit in putin unt si de data asta am presarat si putina sare.

Cand au fost toate gata, le-am amestecat cu orezul fiert si am potrivit de sare.


Nu ma asteptam sa iasa asa bun, eu nu prea mananc orez, a fost foarte buna salata de orez cu legume.


Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu