luni, 27 iulie 2015

Gatind cu mama mea - Ciorba de rosii

Gatind cu mama mea - Ciorba de rosii


Trebuie sa va marturisesc ca eu nu ma omor dupa aceasta ciorba, dupa legume in general, prin urmare nu prea facem des aceasta ciorbita.
Sotului meu insa ii place foarte mult, asa ca, am vorbit cu mama sa ma invete cum sa fac aceasta ciorba neaparat.

Ingrediente
1-2 kg rosii
1 pastarnac
1 ardei gras
2-3 cepe
patrunjel
apa
sare


Mod de preparare:
Se dau rosiile prin razatoare ( sau blender ) si de pun la fiert.

 

 




Se toaca ceapa si se adauga peste rosii, apoi ardeiul gras si pastarnacul.










Se lasa la fiert, se adauga sare dupa gust si cand este ciorba gata, se pune si patrunjelul.




Se poate servi atat calda cat si rece, dupa cum va place.




Va doresc pofta buna!

1 comentarii: