sâmbătă, 25 iulie 2015

Cocktail cu pepene galben

Cocktail cu pepene galben


Pentru ca nu mi-a placut Blody Mary, sotul meu a vrut sa mai incercam ceva si anume, cocktail de pepene galben.

Ingrediente:
pepene galben
lamaie
menta
miere
vodca

Mod de preparare:
Am scos semintele separat si miezul separat din pepenele galben.
Am pus in mixer miezul de pepene galben, putina miere, sucul de la o lamaie micuta si cateva frunze de menta. Sucul astfel preparat la mixer, l-am turnat in pepenele golit de miez si am adaugat gheata. Am mai adaugat niste frunze de menta si o umbreluta si aia a fost.
A iesit minunat.

Ca sa va spun si vodca unde e, am pus putin suc din amestecul de mai sus si intr-un pahar sa incercam si cu foarte, foarte putina vodca, sa vedem cum este, a iesit foarte bun, deci merge si asa.















Nu se compara cu Bloody Mary, este foarte bun. Bine, mie imi plac bauturile dulci, de asta probabil cocktailul de pepene galben, mi-a placut mai mult decat Bloody Mary.
Foarte bun!

1 comentarii: