sâmbătă, 25 iulie 2015

Omleta pentru sotul meu

Omleta pentru sotul meu


Sunt sigura ca toata lumea face omleta si toata lumea stie cum sa o faca. Dar eu, astazi, am facut o omleta cu atata drag, si mi-au iesit niste poze asa de frumoase, ca nu ma lasa inima sa nu va povestesc cum am facut-o.

Ingrediente
3 oua ( am avut oua de la mamaie de la tara de data asta, se vede diferenta f mult fata de ouale din magazin)
1 rosie
o bucatica de cascaval
4 feliute de kaiser
un strop de ulei de masline

Mod de preparare
Am pus doua tigai pe foc, una pentru omleta si una pentru feliile de paine, ca sa fie gata in acelasi timp.
Am luat doua felii de paine si le-am pus la prajit intr-una din tigai, apoi am taiat feliute subtiri kasierul si l-am pus la prajit in 2-3 stropi de ulei de masline in a doua tigaie.
Am batut bine ouale cu putina sare si un strop de sifon. Am taiat rosia feliute si 2-3 feliute le-am taiat si mai mici si le-am adaugat peste kaiserul care sfaraia in tigaie.
Dupa ce s-au perpelit bine, am adaugat ouale batute in tigaie.


Cand au fost gata feliile de paine, le-am scos pe o farfuriuta si am pus in tigaie feliile de rosii. Fara nici un pic de ulei.


Intre timp, peste omleta din tigaie, am dat prin razatoare, cascaval.
Cand omleta a fost gata, am asezat-o in farfurie, iar peste ea, am pus rosiile coapte si am mai dat un pic de casacaval prin razatoare, cat sa formeze un strat subtire si extrem de gustos deasupra.





Am servit omleta cu cele doua felii de paine prajita, o cana de ceai verde, miere si unt.




Sotul meu a fost incantat de omleta mea de astazi, (sau mai mult incantat de incantarea mea :), oricum ar fi, va recomand si voua sa faceti o omleta si nu uitati cand gatiti, iese totul mult mai bun daca gatiti cu pofta (drag).

Va doresc pofta buna! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu