miercuri, 29 iulie 2015

Ciorba de legume cu orez

Ciorba de legume cu orez



Ingrediente:
orez brun
jumatate de dovlecel
pastarnac
morcovi
ardei gras rosu
ardei gras verde
ceapa
rosii
2-3 capatani de usturoi


Mod de preparare:

V-am mai povestit o data, cand am facut prima supa , ca imi este groaza sa gatesc ciorba. De aceea am inceput cu supa :). Astazi, o numesc ciorba dar este un fel de supa ( nu am pus bors ) si este a doua incercare a mea de a ajunge la ciorba traditionala :), am facut ciorba de legume cu orez.

Am folosit usturoi, stiu ca nu prea se pune la ciorbe, dar am vazut pe undeva ca cineva pusese si mi-a placut ideea. Oricum, am pus f putin. L-am calit, apoi am pus peste el la calit, ceapa, apoi am tocat pe rand celelalte legume, cu oala pe foc, la foc foarte mic, ca sa nu se prinda/arda.




Dupa ceapa, am tocat pastarnacul,




apoi ardeiul gras verde




a urmat ardeiul gras rosu




am taiat si dovlecelul 





apoi am taiat morcovii






Dupa aceea, am taiat rosiile si le-am adaugat peste toate celelalte la calit







Am pus sare si le-am mai invartit putin pe foc si apoi am pus apa. Nu stiu niciodata cata apa sa pun, mama imi tot explica si eu tot ... nu :)
Asa ca, pe parcursul fierberii am mai adaugat apa de cateva ori, pana a fost gata.
Dupa ce am pus apa, am pus si orezul. Iarasi o provocare pentru mine, am mai facut o data si am pus prea mult orez, asa ca de data asta am citit pe pachet si am pus orezul cu masuratoare. Nu am masuratoare pt orez, dar am aproximat in functie de zahar si a mers ok. A fost un pic cam mult, dar ok. Am pus 400 g ( pe pachet scria 300 g orez, dar pt ca am pus cu masuratoarea de la zahar, m-am gandit ca 400 g ar fi ok ) la o oala de supa de 5 kg.







Am fiert supa/ciorba pana au fiert legumele, circa 40 - 50 minute. Spre surprinderea mea, a iesit foarte buna, va recomand si voua.






Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu