miercuri, 6 august 2014

Ziua 3 fara dieta Rina

Ziua 3 fara dieta Rina

A trecut foarte repede timpul, si de duminica sunt deja 3 zile si jumatate de cand nu mai tin dieta Rina. Ca sa nu cumva sa ma ingras si dupa dieta asta, un pic debusolata, am inceput sa mananc dupa principiile de viata ale lui Montignac.
Consider ca asta este singura dieta/regim care poate fi tinuta, chiar de intreaga familie, pentru un stil de viata sanatos.
Oricum, nu mai stiu clar cum se tine, dar il recitesc acum cu mare ardoare si scot listele cu alimente, permise in faza 1 pe care vreau eu acum sa o tin.

Ca sa va spun ce am mancat in ultimele zile, nu mai stiu exact dar o sa fac o mica recapitulare, toata atentia asta asupra mancarii m-a obosit, eu mananc f putin in general, ceea ce este gresit si acum de cand tin regim, am senzatia ca mananc non stop.

Trebuie sa va mentionez ca am ramas la micul dejun din fructe, pe acesta il pastrez de la Rina, mie mi-a facut foarte bine si o sa incerc sa mananc in fiecare dimineata fructe desi este cam complicat pentru ca Montignac ne invata sa mancam fructele cu circa 30 min sau chiar o ora inainte de micul dejun, in functie de ce tip de mic dejun vom avea.

Si cum eu nu voi manca cereale sau o felie de branza cu paine, ci omleta cu branza sau mezeluri, inseamna ca fructele trebuie sa le mananc cu o ora inainte de micul dejun propriu-zis. Asta inseamna trezit mai devreme, rearanjarea programului, etc

Este un lucru bun pentru ca intre fructe si mic dejun am timp sa fac miscare :): o bicicleta, sau la aparat, sau o plimbare matinala in parc. Am fost astazi in parc, este minunat aerul de dimineata in parc, mai ales ca avem si lacul aproape, parca eram pe faleza la mare. :)

Prin urmare, luni, am mancat fructe la micul dejun, inca nu ma dezmeticisem dupa Rina, nici acum nu sunt de tot desprinsa de Rina :), iar la pranz am mancat o ciorba de porc. La cina, nu mi-a fost foame deloc, am mancat pepene.

Marti: dimineata fructe, pepene. Mic dejun dupa o ora, omleta cu cateva feliute de carnati prajiti si o rosie.

Gustare: pepene
Pranz: rosii cu branza si cateva feliute de muschiulet afumat.
Cina: salata de rosii, ardei gras galben, ardei gras rosu, ceapa, castraveti si cateva bucatele de pui tras la tigaie, in unt. Din imaginile de mai jos, eu am mancat cam jumatate din cantitate, in nici un caz toata.
 
 
 
 
 
Miercuri: dimineata pepene, apoi, micul dejun: 1 ou cu 2-3 feliute de carnat prajit, branza si rosie. Fara paine, am uitat sa mentionez ca nu mai mananc deloc paine.
Pranz: piept de pui la gratar.

Diseara vreau sa fac niste peste, sa vad daca gasesc, astazi este si sarbatoare si se mananca si peste, pentru cei care tin post si de obicei astazi nu se mai gaseste, dar eu sper ;)

Va povestesc.

Revin ( au trecut cateva zile de la postarea initiala :) ), la cina am mancat peste, am gasit :), 1 buc.

 Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu