sâmbătă, 9 august 2014

Prima sambata dupa dieta Rina, mancam dupa stilul Montignac

Prima sambata dupa dieta Rina, mancam dupa stilul Montignac

Mic dejun: fructe, de data asta am mancat prune. Au aparut cele verzui, preferatele mele si am mancat dimineata cu drag cateva.


Dupa o ora, am luat micul meu dejun Montignac: sunca cu rosie si branza, alaturi de nelipsitul ceai verde. Nu stiu daca am mentionat dar de cativa ani, bem in fiecare dimineata ceai verde. nu la plic, ci din acela din frunze.


Apoi, fiind asa cald afara, m-am apucat de gatit :). Am pregatit pui fript in unt si vin, branza prajita, vinete la gratar si salata de rosii. Au iesit extrem de bune, extrem de bune :).
Cum am gatit azi, gasiti aici: http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/08/friptura-de-pui-in-vin-cu-branza.html
 

Va doresc pofta buna si mult spor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu