sâmbătă, 9 august 2014

Vineri, a 5-a zi fara dieta Rina, mancam dupa stilul Montignac

Vineri, a 5-a zi fara dieta Rina, mancam dupa stilul Montignac

O sa va para putin plictisitor, felurile de mancare sunt aproximativ aceleasi momentan. Este foarte cald afara si greu sa gatesti, plus ca inca nu m-am dumirit total, ce am si ce nu am voie sa mananc, in prima faza a regimului Montignac, asa ca merg pe ce stiu sigur, pana ma documentez mai bine,  ca sa nu dau gres.

Cred ca am si slabit un kg saptamana asta :) nu stiu sigur, am schimbat bateriile la cantar, poate fi si de la asta, kg momentan trebuie doar sa nu creasca in urma stoparii regimului Rina, de aceea merg pe ce stiu din regimul Montignac momentan. Nr de kg nu au crescut, au stagnat sau poate au scazut f putin, pe la sf saptamanii viitoare cred ca sa o stiu mai sigur ce si cum, ca sa avem timp sa ne dumirim si eu si organismul, ce vrem :).

Prin urmare, vineri dimineata am mancat fructe, ca de obicei, obiceiul cu mancatul fructelor mai intai, de dimineata, cum am facut in cadrul dietei Rina si care mi-a facut foarte bine. Am mancat pepene.
Dupa o ora, am servit micul dejun, bineinteles, omleta cu carnaciori si rosii. Super buna.

 

Pranz: friptura de porc cu salata de rosii, ceapa, ardei gras.







Cina: salata din salata, rosii, ardei gras cu friptura de pui

 
 
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu