sâmbătă, 9 august 2014

Friptura de pui in vin, cu branza prajita, vinete pe gratar si salata de rosii

Friptura de pui in vin, cu branza prajita, vinete pe gratar si salata de rosii

Astaz nu stiam deloc ce sa gatesc, asa ca m-am dus sa vad ce legume avem prin casa si am gasit:

rosii
vinete
ceapa
usturoi
ardei gras
ardei iute

mai aveam si doua pulpe de pui si niste branza in frigider, un ou, si m-am apucat sa le pregatesc:

 
 
 
 

Le-am curatat, spalat, taiat si nu aveam habar ce sa fac cu ele

M-am gandit un minutel si am scos wok-ul, am pus ceapa sa se caleasca in ulei de masline si putin unt, am adaugat la ea un ardei gras, sare  si am turnat circa un pahar de vin alb. Le-am lasat cam 2 - 3 minute si am adaugat pulpele de pui. Am adaugat putina apa si cate un praf de cimbru, salvie, coriandru, usturoi si cateva feliute de ardei iute. Am tinut friptura pe foc circa 5-6 minute, apoi am amestecat un pahar mare de vin alb cu sifon si l-am turnat peste friptura. A avut un efect foarte bun, datorita sifonului, toate aromele au intrat in carnea de pui. Le-am mai tinut pe foc pana a scazut tot sosul de vin, si le-am oprit. Am pus deasupra un capac ca sa nu se raceasca si le-am dat la o parte.

Am inceput sa fac branza prajita: am batut oul spuma, am taiat branza feliute mai groase si pus tigaia pe foc cu putin ulei. Am perpelit branza in oul batut si am pus-o in tigaie. Datorita faptului ca branza a fost relativ proaspata si nu veche, s-a topit, nu am obtinut bucati asa, clare, de branza prajita ci a iesit mai mult o pasta, dar data viitoare o sa cumpar special o branza pentru reteta de branza prajita,  si o sa va spun cum a iesit.

In timp ce prajeam branza, am scos gratarul, am fript feliile de vanata si am facut salata de rosii cu ceapa.
 

Dupa ce au fost toate gata, am facut platouasele si am servit masa: friptura de pui in vin cu branza prajita, vinete pe gratar si salata de rosii. Au iesit demential de bune si nici nu mi-a luat mult timp.



 
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu