luni, 4 august 2014

Ziua 62 a dietei Rina, ziua de vitamine, ziua in care am renuntat la dieta Rina!

Ziua 62 a dietei Rina, ziua de vitamine, ziua in care am renuntat la dieta Rina!

Fructe, astazi am mancat pana la pranz fructe:


Apoi am hotarat sa renunt. Nu sunt o persoana care renunta, nu m-am dat niciodata batuta de nimic, doar ca acest regim nu a functionat. Nu am slabit nici un kilogram. Indiferent de ce trebuia sa fac si nu am facut, sau ce alt program trebuia sa am si nu am avut, am mai tinut diete si nu s-a intamplat sa nu se intample nimic :).
Prin urmare, am discutat, am pus pe hartie pro si contra, si am decis sa nu mai continui.

Voi relua Monitgnac-ul, care nu este un regim, ci un stil de viata si o sa va povestesc ce si cum.

Imi pare rau ca nu stau sa va povestesc pana la capatul celor 90 de zile, dar nu are rost, am rezistat si la doua zile de apa, si la diverse alte lucruri, dar acest regim nu a avut absolut nici un efect.

Va multumesc tuturor celor care ati urmarit postarile mele, pana acum ati observat cam ce am mancat si in ce fel, daca la voi a avut efect, continuati in acelasi mod pana la sfarsit, va tin pumnii si va doresc multa bafta.

Cat despre mine, revin cu ce mai fac si ce mai gatesc, in curand.

Va doresc mult spor!

2 comentarii:

  1. Buna,
    Stiu ca e vechi post-ul, insa vreau sa mentionez ceva.
    Singurul motiv pt care o fac e ca nu vreau sa creada alte persoane ca e de vina dieta.
    Eu tin de cateva zile Rina si am ajuns aici pt ca inca ma documentez.
    Mentiunile mele sunt:
    - in fiecare zi ai mancat mai mult decat tb;
    - ai mancat dulciuri dublu;
    - nu tb sa gatesti cu unt;
    - cartofii nu tb prajiti;
    - nu exista gustarea nr 2.
    Esti norocoasa daca ai reusit sa te mentii si nu te-ai ingrasat.
    Nu e un repros, ci o lamurire.
    Sper ca ai reusit sa slabesti pana la urma.
    Toate cele bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru lamuriri, ma bucur ca le-am primit si inteleg acum cate ceva. Spor tuturor.

    RăspundețiȘtergere