joi, 28 iulie 2016

Inghetata de casa din suc de fructe

Inghetata de casa din suc de fructe

Ingrediente:
fructe ( mere, piersici )
apa


Mod de preparare:
A fost totul, mai mult o inspiratie de moment. Am avut in casa mai multe fructe si se stricau daca nu faceam ceva repede. Asa ca, le-am spalat si le-am taiat bucatele, alaturi de un pic de deget, deoarece nu am rabdare f multa si ma grabesc, m-am taiat si la deget. Am pus repede un plasture cu aloe vera, Salvequick, o sa va povestesc mai tarziu putin despre ele si am continuat.
Am pus fructele in blender cu putina apa si a iesit un suc mai gros.




Sucul l-am baut in stare pura, apoi mi-a venit ideea sa fac din restul de suc ... inghetata. Asa ca am luat cateva paharele, niste bete si am pus sucul de fructe in pahare cu bat, la congelator.




Am pus betele in pahare in ideea ca o sa scot paharele si o sa ramana inghetata pe bat. Doar ca, nefiind pregatita pentru asemenea inspiratie, betele sunt subtirele pt paharele pe care eu le aveam in casa, asa ca raman de decor. Trebuie sa marturisesc ca am facut toate astea ieri si inghetata mea inca nu e complet ... inghetata. Poate trebuia mai multa apa, sau altceva, astept sugestii. Nici nu e bagata la congelator, este doar in frigider, si de asta.
Mai astept putin oricum, si va anunt ce a iesit pana la urma.:)


Referitor la ajutoarele mele in bucatarie, si anume, plasturii Salvequick, trebuie sa va spun ca ei mi-au fost prezentati de fetele de la Creative Ideas, le puteti vedea si pe FB aici: Creative Ideas FB, si imi sunt de un real ajutor in Bucataria mea.

Prin campania de lansare Salvequick... și jocul continua, Salvequick va provoaca sa vă reamintiți cu drag primii ani din viață. De la Ratele si vanatorii, joaca de-a v-ati ascunselea, Magarusul, Sotronul, Patratica sau Elasticul, toate aduc cu sine emoții de neuitat în sufletele copiilor, fie ei mari sau mici. 



Cu o formă practică și acționând, în unele cazuri, ca un strat suplimentar de piele, plasturii Salvequick oferă soluții pentru întreaga familie, dispunând de modele variate care pot acoperi o gamă largă de probleme, de la răni ușoare, tăieturi, la bășici sau bătături. 
Salvequik Aqua Resist sunt permeabili la aer, dar rezistenți la apă și murdărie, au o aderență bună și sunt flexibili. 


Salvequick Family Mix este un set de plasturi pentru diferite nevoi, ce cuprinde plasturi rezistenți la apă, textili, flexibili sau plasturi pentru piele sensibilă. 



Salvequick Transparent Aloe se diferențiază prin tamponul absorbant care conține Aloe Vera, recunoscută pentru proprietățile ei benefice. 




Pentru copii, Salvequick a creat plasturi cu design special și atractiv, Hello Kitty, Minions sau SpongeBob fiind doar câteva dintre modele. 



  
Plasturii sunt elastici, rezistenți la apă și realizați în conformitate cu ultimele studii în domeniu. În plus, produsele noi, pentru îngrijirea picioarelor, oferă confort maxim, lăsând în același timp pielea să respire. Salvequick Foot Care sunt realizați din material hidrocoloidal și creează o pernă de susținere, protejând împotriva presiunii și frecării și grăbind vindecarea. Aceștia funcționează ca un al doilea strat de piele și pot fi utilizați atât pentru protecție și vindecare, cât și preventiv. Salvequick protejează, vindecă și calmează. Un clasic suedez, în care inovațiile întâlnesc nevoile de zi cu zi.    


Sunt mai multe modele si dimensiuni in cutie, atat pentru calcaie cat si pentru degete.
Salvequick s-a lansat in Romania, plecând de la ideea că jocurile copilăriei, dar și „joaca” oamenilor mari, ne expun adesea la mici accidente.
Joaca mea din bucatarie, se lasa nu rareori, cu accidente diverse, prin urmare niste plasturi care rezista la apa si mai ales care nu se murdaresc, sunt absolut mai mult decat bineveniti, unde mai pui ca sunt si cei cu aloe vera care au efect vizibil asupra ranilor, vb aceea " bune de pus la rana". 
Dupa cum se vede si in imaginile de mai jos :). 


Un alt aspect aratatin imagini, este ca am primit cadou pentru aniversarea celor 5 ani de la casatorie ( pe 30 iulie ), un aparat de .. nuci. 
Cand eram mica, tot din gama, amintiri din copilarie, mama facea nuci destul de des. O sa incerc sa fac si eu in curand, astept si retete de la voi. 


Va doresc mult spor la gatit si pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu