vineri, 8 iulie 2016

Paste cu sparanghel

Paste cu sparanghel



Ingrediente
sparanghel
paste
parmezan
sare
piper
2 oua
usturoi




Mod de preparare:
Am separat galbenusul de albus, am curatat usturoil si am dat parmezanul prin razatoare. Am pus pastele la fiert in apa cu sare si am spalat bine sparanghelul, l-am taiat bucati si l-am pus si pe el la fiert in apa cu sare si putin ulei.



Am fiert mai intai sparanghelul. Am pus sparanghelul la calit in tigaie cu unt si usturoi. Pastele le-am pus la fiert cand am pus sparanghelul in tigaie.





Am amestecat parmezanul ras, cu galbenusurile. Am scurs pastele de apa si am turnat peste ele amestecul de parmezan cu ou. 






Am adaugat apoi sparanghelul calit si am potrivit de sare si piper.










Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu