miercuri, 3 august 2016

Supa crema de ciuperci

Supa crema de ciuperci


Mi-a placut intotdeauna supa crerma de ciuperci de la Ikea, mi se pare ca nu regasesc gustul de acolo, nicaieri, nici nu prea comand foarte des, ce e drept, dar am incercat sa fac acasa, de mai multe ori si nu mi-a iesit nici pe departe, ceva apropiat macar.
Asa ca, intr-o zi am inceput sa caut pe net pentru a nu stiu cata oara, diverse retete pentru supa de ciuperci si am gasit ( nu stiu de ce pana acum nu am gasit-o) reteta lui Adi Hadean. Imi place foarte mult cum gateste/povesteste Adi Hadean, si cand am vazut reteta, am stiut parca, cumva, ca avea sa fie, fix ce vroiam eu. Si asa a si fost.

Ingrediente
ciuperci proaspete
telina
radacina de patrunjel
cartofi
ceapa 
cimbru
sare
smantana 

Nu am mai pozat ingredientele, pentru ca am gatit noaptea tarziu.

Mod de preparare:
Puneti toate ingredientele, in afara de ciuperci, la fiert, in apa cu putina sare. Cand au fiert, puneti ciupercile curatate ( sa nu aiba pamant pe ele) si fara picior ( pentru ca este fibros, mai tare ) si lasati-le sa fiarba circa 10 min impreuna cu restul. Adaugati cimbru.
Dupa ce au fiert si ciupercile, mixati supa cu un blender si o serviti amestecata cu smantana. 
Daca vreti, va puteti face crutoane din felii de bagheta sau paine, coapte sau prajite, unse cu ulei de masline, frecate cu usturoi, presarate cu patrunjel tocat si cimbru uscat. 
O minunatie. 




Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu