luni, 9 martie 2015

Suc natural de sfecla rosie

V-am spus ca "fortez" primavara :)


Fac salate si incercam tot felul de sucuri naturale. Facute in casa. Folosesc in principal storcatorul de fructe primit cadou la concursul cu Caroli.


M-am apucat de tot felul de sucuri pentru ca de la o vreme am inceput sa consumam Chlorella. 
M-am tot documentat, m-am consultat cu sotul si prietenii si am decis sa introducem aceasta alga in alimentatie. Este incredibil ce am citit despre ea, cat bine poate face organismului, mai ales ca este cea mai buna scuza sa beau sucuri de legume. 
Momentan am incercat cu legume, dar am revenit la fructe, nu am avut o mare varietate de legume. Am incercat sa fac suc de varza, nu a avut nici un suc, plus ca gustul a fost ingrozitor. Mai incerc eu.
Sa revin la sucul cu sfecla, am gasit pe net niste idei si am folosit asa:

Ingrediente:
o sfecla rosie ( medie asa, ma vrut sa fac putin sa vad cum este )
un mar
un morcov
o lamaie mica ( la gust, am constatat ca era bine sa fie lamaie mai multa, sfecla are un gust greut )




Am curatat sfecla de coaja si morcovul, marul l-am spalat si l-am lasat intreg, apoi le-am pus in storcator. Am taiat in bucatele sfecla si mrocovul si am avut ceva emotii, ma gandeam ca sunt prea tari si nu au suc. Dar, am avut o surpriza, a iesit foarte bun, sfecla are foarte mult suc, de aceea era bine sa fi pus o lamaie mai mare, a predominat gustul de sfecla.
Oricum, a iesit bun, foarte bun. Am mai adaugat putina zeama de lamaie si mi-a placut. 
Sotul meu e cu dulcele, asa ca el nu a gasit acest suc chiar pe placul lui, o sa caut sa vad cum sa fac si o varianta dulce, poate cu miere, o sa incerc si cand incerc, va anunt.






Pana atunci, incercati si combinatia asta, am inteles ca este deasemenea, foarte bogat in vitamine, acest suc si foarte bun pentru sanatate. 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu