luni, 9 martie 2015

Prima salata zdravana pe 2015

Imi plac foarte mult salatele, a venit vremea pentru ele si nu prea, dar eu "fortez".


Mi-e asa de dor de primavara si de salate si de abia astept sa gasesc urzici, am fost la piata, dar nu am vazut nici urma de ele inca. Acum vre-o doua saptamani erau :).

Sa revin la salata, am avut asa:
rosii
rosii cherry
ceapa verde
1 ardei gras rosu
1 ardei gras verde
branza
masline verzi
masline negre
sare
ulei de masline
sunculita taraneasca

Modul de preparare il stiti cu totii: am taiat ceapa mai intai, am frecat cu putina sare apoi am taia si adaugat toate celelalte ingrediente.
Mmmm, a iesit o bunatate.














Faceti salate, sunt foarte bune mai ales in perioada asta a anului, pentru sanatate si sunt extrem de gustoase.
De abia astept sa apara urzicile. Imi doresc sa mananc o saptamana intreaga numai urzici. Urzicile sunt printre putinele "verzituri" care chiar imi plac. Numai ca nu stiu cand apar, asa, multe si mi-e sa nu le ratez ca nu ma duc la piata in fiecare zi.
Daca aflati ca au aparut, va rog sa ma anuntati si pe mine si va multumesc anticipat.

O primavara minunata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu