sâmbătă, 15 octombrie 2016

Ce iti doresti sa faci pana la 60 de ani?

Yo Sirop de fructe si Creative Ideas mi-au trimis saptamana trecuta o provocare destul de importanta si care m-a pus pe ganduri, m-au provocat sa scriu cateva rezolutii proprii pe care sa le indeplinesc pana la varsta de 60 de ani.
Si m-a intrebat: "Te-ai gandit vreodata cum vei arata la 60 de ani?"




Siropul YO împlineste anul acesta 60 de ani, ani ce reprezinta nu doar un simplu numar, ci o serie de experiente din care a deprins tot ce a fost mai bun, a invatat, s-a dezvoltat, s-a perfectionat si cel mai important, a acumulat experienta. 
Eu, nu m-am intrebat niciodata pana acum, nici cum voi arata si nici ce voi face pana la 60 de ani. De aceea mi-a si luat atat de mult pana sa scriu acest articol. M-am tot gandit. Mai intai, e socant pentru mine ca mai am doar 22 de ani pana acolo. Daca mai aveam, sa zic, 30 sau chiar 40 de ani pana sa implinesc 60, ar fi fost ceva, dar asa. Am senzatia ca nu mai am timp sa fac nimic :).


O sa pun listuta de dorinte in sticluta si o sa o deschid atunci :)


Nici acum nu sunt hotarata exact, dar de scris, am zis sa scriu neaparat, poate mai pun si pe altcineva pe ganduri, sa nu fiu singura:
*Vreau mai intai sa ajung si sa trec de 60 de ani bine de tot. Una din dorintele mele arzatoare este de fapt, sa fiu nemuritoare ( pssst, e secret ). 
* Vreau sa imi indeplinesc prima dorinta din lista si cele care vin mai jos, alaturi de sotul meu
* Mi-am dorit mereu sa am o casa plina de copii, este posibil sa fie cam tarziu, dar nu se stie niciodata, nu ?
* Imi doresc sa am o casuta ca in povesti, cocheta si plina de veselie, iubire si sanatate. Cu o biblioteca, o camera intreaga - biblioteca, numai a mea. 
* Imi doresc sa pictez sau sa scriu, sau sa citesc macar, intr-o livada de pomi fructiferi, la noi sau oriunde, sau intr-o podgorie, dar podgoria sa fie neaparat in Franta. 
* Imi doresc sa devin o mica Jessica Fletcher si Julia Child, combinate
* Legat de dorinta de mai sus, as vrea o casuta de vacanta ca a Jessicai, intr-un oras pe malul marii, asa cum este Cabot Cove, sau una intr-un oras cum este Stars Hollow din Fetele Gilmore. 
*As vrea sa fac turul lumii, in doua moduri: 
- o data, relaxat, treptat chiar, as vrea sa vad cat se poate de mult din aceasta lume minunata 
si 
- o data, as vrea sa pot reface traseul lui Jules Verne din "Ocolul pamantului in 80 de zile", exact cum a facut el :)
* Mi-as dori sa fac propriul meu adapost de animale in care sa pot sa ajut imens de mult. 
* Mi-as dori sa fac doctoratul ( mereu mi-a placut la scoala )

* Legat de cum o sa arat, nu, nu m-am gandit niciodata. Mama mea are 70 de ani, mai avem un pic si face 71 si este o femeie foarte frumoasa. Mi-as dori sa fiu frumoasa, macar jumatate din cat este ea.






Mai sunt multe de indeplinit, dar daca as spune totul acum, maine ce mai facem? :)
Voi ce va doriti sa faceti pana impliniti varsta de 60 de ani?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu