joi, 3 noiembrie 2016

Pizza, evident, facuta in casa

Pizza, evident, facuta in casa


Ingrediente:
Ce aveti prin casa, ce va place voua, orice amestecatura din ingrediente care va plac, este buna pentru pizza.
Eu am folosit astazi: un mezel care nu stiu bine ce era, un fel de ciolan presat sau sunca presata, am pozat-o ca sa fie mai clar ce este
rosii
masline
branza
cascaval
2 oua
unt
aluat pentru pizza
sare
piper




Mod de preparare
Dragilor, deoarece in ultima vreme nu m-am simti foarte bine si nu mi-am revenit complet, obosesc foarte repede. prin urmare, am profitat de bunatatea mamei mele si mi-a facut ea blatul pentru pizza, care a iesit demential.


Am batut 2 oua si le-am amestecat cu branza, am taiat bucatele mici o parte din mezel si o alta parte, suvite mai mari. Apoi am calit mezelul in unt si am adaugat amestecul de oua si branza peste mezel in tigaie, l-am tinut cat am amestecat bine in el, apoi am oprit focul.









Am intins aluatul in tava unsa cu putin ulei si am dat prin razatoare cateva rosiute deasupra. 






.

 

 Am dat prin razatoare si putina branza




Am adaugat amestecul tras in unt


Am adaugat sunca suvite, pe care nu am calit-o.


 


Apoi am adaugat maslinele si o rosie feliute












Apoi am bagat-o la cuptor circa 20 minute. A iesit grozava :)








Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu