vineri, 24 ianuarie 2014

Fondue Emmentaler cu legume la gratar si muschiulet de porc la cuptor

 Pofta nebuna de branza :)


Dragilor,
Imi cer scuze pentru absenta si revin in forta cu felul meu preferat de mancare: branza.
Mai precis, in acest caz, brânză specială pentru fondue de la Delaco. Nu vreau sa fac reclama nimanui, dar a fost o nebunie, ne-a placut foarte tare.
Intamplator, intr-o seara de cumparaturi, am vazut la raft, ambalat direct într-un vas de ceramică, termorezistent, Delaco Käse Fondue.
Ne-au atras vasul de ceramica, ideea ca este plin cu Emmentaler si pozele cu legume. Prin urmare, am cumparat ingredientele:
1 buc Delaco Käse Fondue,
un ardei gras rosu,
un ardei gras verde
ciuperci ( nu la borcan, ci proaspete )
broccoli
un dovlecel
1-2 morcovi si ce va mai place, mai puteti lua si o vanata sau castravete, etc

Am spalat si taiat bucatele legumele si le-am pus pe gratar, cand au fost aproape gata, le-am pus putina sare si am bagat vasul de ceramica cu branza, la cuptorul cu microunde ( il puteti baga si la cuptorul de aragaz, dar noi nu mai aveam rabdare, pentru ca trebuie tinut mai mult ) 2-3 minute, dupa ce am inlaturat folia de aluminiu cu care este sigilat.
 
 

Am taiat in bucatele micute, putin muschiulet de porc pe care il aveam pregatit dinainte la cuptor ( revin cu reteta ), am scos pe un platou legumele de pe gratar si am mancat cu pasta de branza rezultata in vas.

A fost o nebunie, ne-a placut extrem de mult, va sfatuiesc sa incercati si voi, neaparat cu legumele le gratar. Am facut si varianta cu legumele fierte, in seara de Revelion, dar nu au avut asa de mult succes.

 Va urez pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu