luni, 27 ianuarie 2014

Cheesecake

Cheesecake

De Sf Ion, am facut pentru prima data cheesecake. Am avut emotii, deoarece am luat reteta de la prietena mea Cristina, care o face extraordinar de buna. Mie nu mi s-a parut ca prajitura mea a iesit la fel de buna ca a ei, poate data viitoare :).

Va spun si voua aici, cum se face:
Ingrediente:
300 g biscuiti
100 g unt
300 g crema de branza
3 linguri mari de mascarpone
200 ml frisca lichida
100 g zahar tos
esenta de vanilie
fructe proaspete sau congelate, de preferat ceva cu gust acrisor: visine, mure, zmeura. Eu am luat o punguta de zmeura congelata, pe care am lasat-o la dezghetat si scurs cateva ore.
 
Mod de preparare:
Blatul:
Am faramitat biscuitii, am topit untul si am amestecat biscuitii cu untul topit. Trebuie sa iasa un fel de aluat faramicios, dar lipicios care se poate aranja cu degetele in forma de tort cu perete detasabil, sau in orice fel de tava doriti, eu l-am facut intr-un vas de yena. Lasam blatul in frigider o ora – cat sa se intareasca untul.

Crema:
Amestecam cu mixerul branza cu mascarpone, zahar si esenta de vanilie. Separat, batem frisca si o adaugam la crema de branza. Aranjam frumos crema peste blat si o dam din nou la frigider, de preferat peste noapte.


Adaugam fructele peste crema si mai bagam la frigider cateva minute.


Este o prajitura delicioasa si foarte usoara!

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu