vineri, 11 noiembrie 2016

Pui cu legume la cuptor

Pui cu legume la cuptor



Ingrediente
ciocanele de pui
cartofi
rosii
morcovi
sare
Maggi ideea zilei - pui fraged cu verdeata




Mod de preparare:
Am spalat bine si am crestat ciocanelele de pui. Legumele spalate si taiate dupa cum va plac, Am uns tava cu unt, am pus in ea puiul si legumele si am turnat deasupra putin ulei de masline si condimentele din punguta Maggi ideea zilei - pui fraged cu verdeata.






Am acoperit tava cu capac ( am o tavita mai mica, pe care am cumparat-o la set de doua tavite si am descoperit ca una din ele o poti folosi drept capac, sunt special facute, super bune ) si lea-m bagat la cuptor. Din pacate, am uitat sa fac poza si cu capac, dar o sa fac cu siguranta, data viitoare.







Au iesit foarte bune, fragede si gustoase.

Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu