joi, 17 martie 2016

Paste cu carne si sos pesto

Paste cu carne si sos pesto


Ingrediente:
carne de porc
paste
ulei de masline ( in care sa prajiti carnea )
de sos pesto
smantana
sare
piper

Mod de preparare:
Fierbeti pastele cu sare, apoi scurgeti apa, cu exceptia a doua sute de ml, care se pastreaza. Eu am scurs pastele mai putin, adica, nu de tot, am pastrat apa in ele:


Carnea o pregatiti separat, o prajiti sau o fierbeti, poate fi carne si de pui, eu am avut niste carne de porc la cuptor si am folosit-o. Am incalzit-o si am taiat-o bucatele:



Separat, intr-un alt vas, se incalzesc pe foc cele doua linguri de sos pesto, pana cand acesta devine mai lichid:


Apoi, se adauga smantana si se amesteca bine:




Se adauga peste pastele fierte (la mine au fost gata in acelasi timp, pregatiti pastele si sosul pe doua focuri separate, ca sa fie gata in acelasi timp) si se pune si lichidul pastrat, de la fierbere. La mine fiind gata in acelasi timp, am scurs pastele pastrand apa in cratita in care au fiert si am adaugat sosul peste. 



Se pun deasupra bucatile de piept de pui si se sevesc pastele. 






Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu