miercuri, 16 martie 2016

Aperitiv cu rosii, branza veche si salam uscat

Aperitiv cu rosii, branza veche si salam uscat



Mare inginerie nu este, daor ca imaginile va vor ajuta foarte mult la ideea de aranjament. Eu am vrut sa fac initial frigarui, doar ca mi-am dat seama prea tarziu ca nu am bete pentru frigarui, asa ca am cautat repede pe net la imagini si am gasit ideea asta:

Ingrediente:
Rosii cherry
branza veche, tare
salam uscat ( de Sibiu sau altceva, dar uscat )
patrunjel 
scobitori ( nu ingrediente ci accesorii :) )

Mod de preparare:
Am taiat feliile de salam pe jumatate, dupa ce le-am scos pielitele bineinteles, am taiat rosiile pe jumatate, am spalat bine patrunjelul si l-am rupt in frunzulite mai mici, am taiat branza cubulete si am trecut la treaba.
Am luat cate o scobitoare, jumatatea de felie de salam, am adaugat jumatatea de felie de rosie, apoi frunzulita de patrunjel, apoi patratelul de branza si am inchis cu cealalta parte a jumatatii de felie de salam. 

Le-am asezat apoi pe un platou si le-am servit:




Am avut doua tipuri de salam de Sibiu, unul taiat de doamna de la raion si unul cumparat feliat. Deoarece primul nu mi-a ajuns sa umplu platoul, am apelat si la al doilea, unde am folosit felia intreaga deoarece era mai mica si mai subtire:


Au aratat la fel de bine si au fost amandoua la fel de gustoase.


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu