duminică, 28 iunie 2015

Tort

Tort




Ingrediente
blat de tort
crema pentru prajituri de lamaie
crema pentru prajituri de fructe de padure
lapte
frisca
ciocolata
o conserva de ananas



Mod de preparare

Am pus blatul la insiropat cu sucul din conserva de ananas, apoi am facut fiecare crema in parte cf instructiunilor de pe pachet, cu lapte.


Am batut frisca, iar ciocolata am pus-o la topit la bain marie, desi nu prea corect din cate am inteles. Eu am pus un vas cu apa la fiert si un vas mai mic deasupra, dar cel de deasupra atingea apa. Am inteles ca trebuie sa nu atinga apa de fapt, ci doar aburii. In sfarsit, in vasul de deasupra, am pus ciocolata care s-a topit si am lasat-o sa se raceasca putin, nu f tare, ca sa nu se intareasca la loc.
Am pus in interiorr, pe prima felie de tort, crema de lamaie, pe urmatoarea, crema de fructe de padure, iar la exterior, l-am imbracat in ciocolata, apoi frisca.











Eu nu prea manac tort, dar asta mi s-a parut minunat, am mancat o felie, restul nu a mai fost :).
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu