luni, 1 iunie 2015

Tocanita cu ceapa si usturoi

Tocanita cu ceapa si usturoi



M-am intors. Am avut o perioada mai ... plina si nu am mai putut posta, dar am revenit. Sper ca nu ati plecat si veti reveni si voi.

Intr-una din zilele astea in care nu am postat, am vrut sa fac tocanita. Fiind foarte preocupata si cu gandurile in alta parte, am pus mai mult usturoi decat vroiam initial si a iesit tocanita mea .... extrem, extrem de buna.
Din greseala mai invatam cate ceva :)

Ingrediente:
4-5 cepe mari
carne de porc
o capatana de usturoi
usturoi praf
rosii
ulei

Am taiat ceapa si am calit-o bine, bine. Am adaugat capatana de usturoi. Am taiat carnea de porc bucatele si am adaugat-o la calit cu foarte putina apa, apoi am pus si niste praf de usturoi. Nu stiu sa va spun cat am pus, dar am pus multicel, cam 1 lingura mare sa zicem.

Le-am invartit un pic pe foc, apoi am pus apa cat sa treaca peste ele, sa aiba de unde sa scada. Le-am lasat sa se fiarba bine, apoi am adaugat rosiile si le-am mai dat o data in fiert.

Pentru ca imi era f foame si am vrut sa gatesc repede, am uitat sa fac poze la inceput. Asa ca va arat doar cateva din timpul gatirii efective:









A iesit foarte buna, clar din cauza usturoiului. Foarte buna.
Va sfatuiesc sa incercati si voi, daca va place usturoiul.
Pofta buna

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu